דפים

יום רביעי, 10 ביולי 2013

הזומבים

היי כולם!
הכנתי פוסט על הזומבים.
1-זומבי רגיל
הזומבי הזה הוא מאוד קל להריגה,בלי או עם כלי נשק. מקסימום 3 מכות הוא מת.

2-קריפר
הוא יותר חזק,עם מראה יותר מתקדם מהזומבי הרגיל.
מקסימום 10-20 מכות הוא מת.
מאוד כדאי להרוג אותו עם כלי נשק.
3-עכביש
הוא קופץ ומפתיע. אבל הוא מאוד קל להריגה.
מקסימום 5-10 מכות הוא מת.
4-אנדרמן-איש הסוף
הוא לא כל כך מסוכן עם לא הורגים אותו.
הוא יכול להרים בלוקים ולשנות את צבע העיניים שלו.
יש מיליונים כאלה בעולם הסוף.
רוחות
ראיתי אותה פעם אחת,אבל לא הרגתי אותה.
הם נמצאות בגיהינום ובעוד מקומות מפחידים,
הם איטיות אבל צריך הרבה מכות בשביל להרוג אותם.
והם גם יורקות אש מהפה שלהם


סקלטון-
הוא קצת מסוכן, כי הוא יכול לירות ממרחק רב,
בזכות החץ שלו, הוא לא מוריד הרבה לבבות ונהרג בקלות

מכשפה-
לא ראיתי אותה, היא זורקת כישופים, היא מורידה לבבות-תלוי איזה שיקוי זרקה,
היא חזקה, ולא נהרגת כל כך בקלות

קוביות מגמה-
גם אותם לא ראיתי, הם קוביות שמופיעות בגיהינום,
יש להם עיניים האדומות, וכשהם קופצים על משהו יוצא מהם אש,
הם מאוד מסוכנים, והם חוזרים על עצמם 15 פעמים עד שהם נעלמים ומוצאים קרם מגמה.

עוד בקרוב!, היללוש ודניאל!


15 תגובות:

  1. לזומבי מתקדם קוראים:"קריפר"
    אם הוא רואה אותך אז הוא מתקדם קצת ומתפוצץ או שישר מתפוצץ.
    אני ראיתי את הזומבי/רוח שחורה אין לי מושג איך קוראים לו אבל הגעתי אליו והרגתי בקלי קלות (כדי להרוג אותו בקלות רק תשימי בגדי הגנה ונשק חזק (מומלץ חרב).
    אגב אני יכול לכתוב בבלוג הזה? אני הרבה מאוד שנים במיינקראפט, בעיקרון אני מומחה במיינקראפט. אמנם זה נמחק לי מהמחשב אבל אני משחק אצל חבר שלי הרבה.

    השבמחק
  2. וזה רוח לא מדוזה !

    השבמחק
  3. קוראים לרוח השחורה אדרמן או איש הסוף

    השבמחק
  4. זה לא סוף אלה סף, ויש גם את דרקון הסף !

    השבמחק
  5. תשובות
    1. תראה תזימון של הדרקון ואז תדע ..

      מחק
  6. סקלטון בכלל לא נקרא ככה קוראים לו שלד !

    השבמחק
  7. תבינו אחת ולתמיד לא קוראים לו איש הסוף אלה סף ! רוצים הוכחה

    תסתכלו בזימון שלו ותראה שרשום סף לא סוף !

    השבמחק
  8. כן כן יופי, אבל איש הסוף יותר הגיוני מאשר איש הסף או איך שאתה לא קורא לו!

    השבמחק
  9. וגם ככה כתוב בויקי שקוראים לשלד סקלטון

    השבמחק
  10. זה ENDERMAN כמו ENDER DRAGON בתרגום של מיינקראפט לעברית יש באגים כי זה אבן סוף איש הסוכ גרקון הסוף וזה גם סוף המשחק אז זה הרבה יותר הגיוני ליאור

    השבמחק
  11. חוץ מזה אפשר להצטרף לבלוג??

    אוכל לפרסם דברים על סוביבל

    וגם על יצירתי

    אני די מבין במיינקראפט.

    אם למישהו יש שרת מיינקראפט תנו לי ת'אייפי אם יש whitelist
    אז השם משתמש שלי gunrgeva1

    השבמחק
  12. הרבה אנשים משתמשים בשמות באנגלית של המפלצות והחפצים הרבה גם קוראים לברזל איירון ולגולם הברזל איירון גולם אני משחק במיינקראפט העברי אבל לא מבין למה הרבה אומרים שזה לנובים בגלל שזה לא משנה את איכות המשחק רק עושה אותו נוח יותר (זה לא עושה אותו קל יותר) לקריפר קוראים מטרידן לאנדרמן איש הסוף (למרות שבתרגום קוראים לו איש הסף לא תמיד התרגום מוצלח) סקלטון זה שלד ולמפלצת בעלת שלושת הראשים (לא זוכר את איך שכולם קוראים לה) קוראים השטן המשולש

    השבמחק

מקווים שתגיבו!
בבקשה שמרו על שפה נאותה בתגובתכם :)